- 25 november.

jaha då va det redan torsdag igen! lustigt vad tiden går fort.
men iaf, e sjuk idag det suger väldigt hårt! har super ont i halsen och känner mig allmänt seg.. :(
aja så kan det va. aja gullig mamma man har som ringde och sa att hon va på stadium och kollade på mössa och vantar till mig så att jag inte fryser! kan lägga ut en bild på det sen när hon kommer hem.
förutom att jag e hemma idag. så är jag ledig imorgon och sen på måndag och tisdag. så det blir en riktig lång helg nu. det är ju inte heller fel. ska jobba på lördag & måndag. det känns bra att tjäna in lite cash till julen! :)
iår blir det nog inte att köpa jul klappar till alla i hela släkten som jag brukar. jag har faktiskt inte råd. 
har inte så mycket pengar kvar. vet ifan vart dom tar vägen om jag ska vara ärlig :P haha.
så jag kommer bara köpa till mamma, pappa, mina bröder & andreas :) & min pojkvän.

just nu sitter jag och försöker plugga lite eftersom vi fick vara lediga fick vi massa hemuppgifter. så det är ju bättre att bli klar med dom så att man slipper sitta med dom i helgen.... :)
men nu ska jag inte tråka ut er mer! ni får ha det så himla bra.
kommer säkert skriva mer senare.
puss&kram
/kelly

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- tiden går för fort!

2010-11-25 @ 13:36:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; tack så mycket. du kan använda pickas 3 och göra ett collage, det brukar bli snygga headers :)

2010-11-25 @ 13:45:08
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Kulan

Du har en bra blogg, anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 @ 14:11:16
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0