- 16 november.

tjaaa , allt bra med er ? :) med mig e det sådär , är faktiskt jävligt besviken och arg. men det går väl över... får vi ju hoppas på iaf. men är i sundsvall nu, det är väldigt mkt snö här och kallt är det med. haha. skulle typ tagit med mig värsta overallen eller något i den stilen.
måste säga en sak att jag hatar verkligen folk som bara hör av sig när dom vill ha något eller behöver hjälp, men dom kan inte ringa och höra hur man mår annars, shit asså vad patetiskt. usch. och en annan sak.. hatar folk som bara vill förstöra! det börjar bli tröttsamt, hitta på massa saker som inte är sant, bara för att dom själva har ett tråkigt liv. jävla idioter.

bläää orkar verkligen inte skriva mer,. är så förbannad. jag skriver kanske mer sen.
over and out-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0