2 december.

ojdåå har inte skrivit på alls länge nu , men det har tyvärr bara inte blivit så :)
har inte vart hemma på kvällarna har vart hos min pojkvän. suuuper mysigt. tycker verkligen om honom asså! <3 han är fan bäst, han gör mig så jävla lycklig. aja vi va på a6 en sväng idag, så gick jag iväg för mig själv en stund. sen kommer han tillbaka med en present till mig. ett suuuuper gulligt halsband. aww så söt han är. sen åkte vi hem till honom och lagade middag. hihi, iaaaaaaam in loove <3.
och det kommer bli mycket bättre sen när jag bor hos honom. ska flytta dit när jag är 18. haha det är ju typ bara 8 månader kvar ^^ (A) men tiden går fort. vill jag lova :D. så snaart bor jag där.


jaja är allt bra med er då? :) sjäälv så håller ja på med att städar lite och packar iordning saker.. koollar lite på hur mycket hem inredning jag har osv. va ju på ikea idag med älsklingen , tvingade honom att köpa massa fina saker haha typ lakan , ljus , handukar (rooosa :O), ölglas o vinglas hahah och så kollade vi på en ny säng med. hittade en jätte snygg :) som jag hoppas att han ska köpa (a)


men vi hörs väl ngn dag, ska iaf jobba hela helgen :) 
puuuuuuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0