- 15 dec , fortfarande hemma !

haha de blir ngra dagars mellanrum för varje inlägg. men aja idag mår jag mycket bättre. va ju hos doktorn i måndags och dom pratade om att mitt immunförsvar har försämrat sig sen jag hade min körtelfeber.. som jag hade för ca: 1.5 år sedan. så hon sa att de e viktigt för mig att ta det lugnt :) och inte stressa.
men hoppas på att få gå till skolan imon iaf.
och så måste jag köpa julklappar snart med.... men har ju bara ett problem vad ska jag köpa ? till mamma o dom,... mina bröder är enklast :) men mamma , hon har ju allt säger hon. haha.
måste fundera ut ngt till henne.

men nu ska jag ringa min älskling , måste väcka honom :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0