- 13/12 och jag är sjuk :(

idag e det lucia.. kul. haha och ja e sjuk, har super ont i halsen och har feber. mina mandlar e ju som pingisbollar typ. men va hos doktorn innan idag. och det va ju inte körtelfeber igen som tur är. men fick inte ngn pensilin eller något. så jag får väl knarka alvedon de närmaste dagarna. min älskling åkte nyss hem, han va här en stund och höll mig sällskap .. :) han e ju ledig hela veckan nu så han lär väl komma hit :) hoppas jag iaf. så man slipper vara ensam. :o
de e inte kul de heller. och just det jag har inte köprt en ända julklapp.. hhaha bra planerat va ? ;)
får ta de den dagen jag blir frisk. och så får jag hoppas att jag får min lön med... som jag har slitit för varje helg nu i december. om jag inte får rätt lön. blir jag riktigt förbannad !
haha men nu ska jag lägga mig och vila en stund.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0